Thursday, December 22, 2011

Sadness --'

Assalamualaikum , sayangsku !

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih . Alhamdulillah atas nikmat iman + islam . Semoga diampunkan dosa kedua ibubapa + muslimin muslimat .

Hmm . Aku perempuan . Punya hati yang sangat lembut . 
Hmmm . Aku seharian nangess jeee hari nie . why3 ? 
Kan aku da kasi tauu , hatii aku lembut sngt . Sikit-sikit nangess , sikit-sikit nanges . hadoii . Tak laratt daa . huhh . Tp nk buwat canee , dy keluar sendiri  -..-
Maybe nati kuar air mate darah baru dy nak berhenti kut . Aku nak tanye something boley ? Kenape ek orang susah nak paham perasaan aku ? kenape ? Dy memang takkan pernah paham dgn perasaan aku . Aku tak layak tuk dicintai n mencintai . Im sorry sayang ! For everything wut i've done to you ! Memang kita ditakdirkan tuk tidak bersame kan ? takpe . Im try to be strong just for you . Kita tak bersame un xpe , asal awak bahagia tanpa saya . Tapi , saya akan tunggu sampai kita ditakdirkan bersame kembali syg . Saya akan tunggu awak hingga hujung waktu saya . Saya janjii awak ! Saya sayang awak ! Cinta saya hanya tuk awak ~
Saya daa banyak bersabar dengan perangai awak selame nie .. Awak tak pernah nak menghargai cinta saya kan ? kan awak ? kan kan ? Hmm -..- Nape airmata aku asyik kuar ? Maybe cuz tadii kut . Dy text aku camtuuu . Aku sedihhh . Kei lah ! Stakat nieh dulu yee , baby ? Wanna continue my work . *work la sangat kan* . mueheheeh . bubyeee . muahss .


Lots of lovee , MAYA's ><

No comments:

Post a Comment